کلاژ گستر ماندگار ، تنها نماینده رسمی و انحصاری شرکت ویکن آلمان در ایران

Flex 310M Crystal
Flex 310M Crystal
Flex 310M Crystal
Flex 310M Crystal

چسب فلکس ۳۱۰M کریستال (Flex 310M Crystal)

مناسب جهت استفاده در انواع پلاستیک ، ساخت انواع فلزات ، ساخت مخازن ، مهندسی تجهیزات ، سیستم های تهویه هوا ، صنعت برق و روشنایی ، ساخت غرفه های نمایشگاهی و نیز محل هایی که استفاده از محصولات سیلیکون و موادی که حاوی سیلیکون هستند مناسب نیست .


کاربر گرامی ، جهت اخذ قیمت روز و یا هرگونه اطلاعات دیگر می توانید همین حالا با کارشناسان واحد فروش از طریق خط ویژه به شماره 57671 (021) تماس حاصل نمایید.
کد کالا: 13308310
کد سفارش تولید کننده: 13308310

چسب فلکس ۳۱۰M کریستال (Flex 310M Crystal) :

چسب فلکس ۳۱۰M کریستال ویکن ، چسب و درزگیری انعطاف پذیر، شفاف، با قدرت بالا، قابل رنگ شدن( به صورت خیس روی خیس) و قابل سنباده کاری بوده و مقاومت بالایی در مقابل فرسودگی و اشعه UV دارد. هم چنین این چسب عاری از سیلیکون، ایزوسیانات، هالوژن و حلال می باشد.
چسب Flex 310M کریستال، بر پایه ی MS پلیمر می باشد و محصولی ایده ل جهت چسباندن شیشه، PMMA پلکسی گلاس، شیشه ، PC پلی کربنات، اکریلیک فلز، پلاستیک، سرامیک، چوب، و سنگ است. از آنجا که این محصول بصورت شفاف خشک می شود جهت استفاده در اتصالات الاستیکی که چسب نباید در آنها دیده شود مناسب می باشد.
این محصول دارای تاییدیه ISEGA بوده و در صنایع غذایی قابل استفاده می باشد. هم چنین می توان از آن در صنایع پلاستیک، ساخت فلزات، مخزن، مهندسی تجهیزات، سیستم های تهویه هوا، صنعت برق و روشنایی ساخت غرفه های نمایشگاهی و محل هایی که استفاده از محصولات سیلیکون و موادی که حاوی سیلیکون هستند مناسب نیست ، استفاده نمود.