کلاژ گستر ماندگار ، تنها نماینده رسمی و انحصاری شرکت ویکن آلمان در ایران

ایزی میکس Easy-Mix HT180 ویکن

چسب اپوکسی ایزی میکس HT 180 ویکن (WEICON Easy Mix HT 180)

ساخت کشور آلمان، مقاومت حرارتی بالا، پایدار، مقاومت در برابر ضربه و شوک


کاربر گرامی ، جهت اخذ قیمت روز و یا هرگونه اطلاعات دیگر می توانید همین حالا با کارشناسان واحد فروش از طریق خط ویژه به شماره 57671 (021) تماس حاصل نمایید.
کد کالا: 10650850
کد سفارش تولید کننده: 10650850
زمان تحویل: 1 تا 3 روز

چسب اپوکسی ایزی میکس HT 180 ویکن (WEICON Easy Mix HT 180) :

چسب اپوکسی ایزی میکس HT 180  ویکن (WEICON Easy Mix HT 180) یک چسب دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی می باشد و مقاومت دمایی بالایی تا ۱۸۰ درجه سانتیگراد و ۲۳۰ درجه نیز به صورت لحظه ای دارد. این چسب بسیار غلیظ و پایدار بوده و برای استفاده روی سطوح عمودی مناسب می باشد. هم چنین در برابر ضربه و شوک مقاوم بوده و زمان کاربری طولانی دارد. در دمای اتاق خشک می شود و قابلیت فراوری به صورت مکانیکی داشته و پر کننده مخصوص آن چسبندگی بالایی را ایجاد می کند.
این چسب برای چسباندن مواد کامپوزیت و فلزات مناسب بوده و طی روند خشک شدن قابلیت جوشکاری نقطه ای را دارا می باشد. همچنین این محصول برای پلاستیک، سرامیک، شیشه، سنگ و یا چوب قابل استفاده می باشدو برای عملیات چسباندن در محل هایی که قدرت چسباندن بیشتری نیاز است مناسب می باشد. به دلیل پر کننده خاص این محصول میتوان فواصلی به اندازه ۰٫۲ تا ۰٫۲۵ میلیمتر را با آن پر کرد. بدلیل مقاومت دمایی بالای این محصول میتوانید سطوحی