کلاژ گستر ماندگار ، تنها نماینده رسمی و انحصاری شرکت ویکن آلمان در ایران

اسپری (W44T Fluid (NSF ویکن
اسپری (W44T Fluid (NSF ویکن
اسپری (W44T Fluid (NSF ویکن

اسپری (W44T Fluid (NSF ویکن

اسپری همه کاره با تایدییه بهداشتی NSF ، روغن چند منظوره برای مصارف بهداشتی ، محتوای رزین و روغن بدون اسید این محصول موجب می شود که تواما انتقال آب ، محافظت در برابر خوردگی ، محافظت و نگهداری به دلی فرمولاسیون خاص و خاصیت نفوذکنندگی بالای محصول با قابلیت فراوان را در یک اسپری اجام دهد .


کاربر گرامی ، جهت اخذ قیمت روز و یا هرگونه اطلاعات دیگر می توانید همین حالا با کارشناسان واحد فروش از طریق خط ویژه به شماره 57671 (021) تماس حاصل نمایید.
کد کالا: 11253400
کد سفارش تولید کننده: 11253400
زمان تحویل: 1 تا 3 روز

 (W44 T Fluid (NSF

  این محصول یک روغن چندمنظور است که ازنظر فیزیولوژیکی بی ضرر می باشدو قابل استفاده در صنایع غذایی ، دارویی ، نوشیدنی ، آرایشی و بهداشتی به دلیل دارا بودن تاییدیه NSF از کشور آلمان .این اسپری رزوه های قفل شده ، مهره ها ، بست ها و شیرها را شل می کند و در قسمت زنگ زده نفوذ نموده و آنها را از بین می برد ، آب را از اتصالات برقی دور نگه میدارد و از اتلاف جریان الکتریکی کرده و شروع به کار موتورهای در مجاورت رطوبت را بهبود می بخشد .

روغن موجود در این اسپری صدای جیرجیر لولاها ، بلبرینگ ها و اتصالات کوپلینگ را از بین می برد ، سطوح فلزی کثیف را تمیز کرده و یک لایه محافظتی روی آنها ایجاد مینماید ، از انواع ابزارها ، ماشین آلات ، دستگاه های مکانیکی و الکتریکی حساس محافظت نموده و همیشه آنها را در شرایط مناسب عملیاتی قرار میدهد .

فرمولاسیون خاص و تاییدیه NSF باعث میشود تا در بهبود سلامت فردی و ایمنی در محیط کار ، نقش به سزایی داشته باشد .