کلاژ گستر ماندگار ، تنها نماینده رسمی و انحصاری شرکت ویکن آلمان در ایران

اسپری همه کاره W44T Spray ویکن
اسپری همه کاره W44T Spray ویکن
اسپری همه کاره W44T Spray ویکن
اسپری W44T  ویکن 50 میلی گرم
1.0 / 1

اسپری همه کاره W44T Spray ویکن

اسپری روغنی چند منظوره با کاربردهای فراوان و مناسب جهت بازکردن رزوه های قفل شده مهره ها ، صدای جیر جیر لولاها ، پاک کننده سطوح کثیف ونیز مناسب جهت استفاده در کلیه بخشهای صنعتی مانند صنایع دریانوردی ، صنایع تسلیحاتی ، صنایع کشاورزی و صنایع هوانوردی .


کاربر گرامی ، جهت اخذ قیمت روز و یا هرگونه اطلاعات دیگر می توانید همین حالا با کارشناسان واحد فروش از طریق خط ویژه به شماره 57671 (021) تماس حاصل نمایید.
زمان تحویل: 1 تا 3 روز

W44T Spray 

این محصول اسپری همه کاره ای می باشد که به دلیل فرمولاسیون خاص و نیز خاصیت روانکاری مناسب چند عملکرد مختلف و همزمان مانند مراقبت در برابر خوردگی ، انتقال آب ، روان کنندگی ، نظافت و نگهداری را در یک اسپری انجام میدهد.

مناسب جهت استفاده برای باز کردن رزوه های قفل شده ، مهره ها ، بست ها و شیرهای زنگ زده را شل کرده و در قسمتهای زنگ زده نفوذ نموده و زنگ ها را از بین می برد .

آب را از اتصالات برقی دور نگه میدارد و عملکرد موتورهای در معرض رطوبت را بهبود می بخشد .

این اسپری صدای جیرجیر لولاها ، بلبرینگها و اتصالات کوپلینگ را از بین می برد و سطوح فلزی کثیف را تمیز نموده و یک لایه محافظتی برروی آنها ایجاد می نماید .

این محصول از انواع ابزارها ، ماشین آلات ، دستگاه های مکانیکی و الکتریکی حساس محافظت نموده و همواره آنها را در شرایط مناسب عملیاتی قرار میدهد و نیز در تمامی صنایع مانند صنعت دریانوردی ، صنعت هوانوردی ، صنایع کشاورزی ، صنایع الکترونیکی ، صنایع تسلیحاتی موارد استفاده فراوانی دارد .

(0/0)
بابک قربانی

بسیار عالی