کلاژ گستر ماندگار ، تنها نماینده رسمی و انحصاری شرکت ویکن آلمان در ایران

اسپری روی براق Zinc Spray-Bright Grade ویکن
اسپری روی براق Zinc Spray-Bright Grade ویکن
اسپری روی براق Zinc Spray-Bright Grade ویکن

اسپری روی براق Zinc Spray-Bright Grade ویکن

محافظت کاتودیک طولانی مدت و نیز محافظت در برابر زنگ زدگی ، از ویژگیهای این محصول داشتن رنگ براق و همخوانی با گالوانیزه است همچنین میتواند به عنوان یک لایه میانی رسانا برای جوشکاری نقطه ای و محافظی مناسب در برابر خوردگی فلزات قابل استفاده است .


کاربر گرامی ، جهت اخذ قیمت روز و یا هرگونه اطلاعات دیگر می توانید همین حالا با کارشناسان واحد فروش از طریق خط ویژه به شماره 57671 (021) تماس حاصل نمایید.
کد کالا: 11001400
کد سفارش تولید کننده: 11001400
زمان تحویل: 1 تا 3 روز

Zinc Spray-Bright Grahe

 این محصول دارای تاییدیه TUV از کشور آلمان می باشد و از تمام سطوح فلزی برای مدت طولانی محافظت کاتودیک ضد زنگ انجام میدهد و نیز دارای رنگ براق می باشد و با رنگ گالوانیزه همخوانی دارد .

این اسپری برروی فلزات یک لایه محافظتی چسبنده باسرعت خشک شدن بالا از طریق پوسته های بسیار ریز فلز روی میسازد و لایه های فلز روی در این محصول یک لایه حفاظتی روی سطح ایجاد مینماید که حتی در شرایط بد آب و هوایی و زیست محیطی نیز از سطوح ، در برابر زنگ زدگی محافظت میکند .

این محصول دارای رنگ براق بوده و میتواند به عنوان یک پرایمر ضد زنگ با کیفیت بالا ، برای محافظت نقاط جوش و قطعات جوشکاری شده و سوراخهای دریل شده استفاده شود و همچنین میتواند به عنوان یک لایه میانی رسانا برای جوشکاری نقطه ای و محافظی مناسب در برابر خوردگی فلزات قابل استفاده قرارگیرد .