کلاژ گستر ماندگار ، تنها نماینده رسمی و انحصاری شرکت ویکن آلمان در ایران

 Plastic Metal W
 Plastic Metal W
رزین اپوکسی ویکن سرامیک W

رزین اپوکسی سرامیک W ویکن (WEICON Ceramic W)

خمیری، مقاوم در برابر سایش، ساخت کشور آلمان


کاربر گرامی ، جهت اخذ قیمت روز و یا هرگونه اطلاعات دیگر می توانید همین حالا با کارشناسان واحد فروش از طریق خط ویژه به شماره 57671 (021) تماس حاصل نمایید.
کد کالا: ۱۰۴۶۰۰۰۵ - ۱۰۴۶۰۰۲۰
زمان تحویل: 3 تا 5 روز

رزین اپوکسی سرامیک W ویکن (WEICON Ceramic W) :

رزین اپوکسی سرامیک W ویکن (WEICON Ceramic W Epoxy Resin) که با نام پلاستیک متال سرامیک W نیز شناخته می شود ، از خانواده ی پلاستیک متال های ویکن  می باشد که در برابر حرارت مقاوم بوده و از جنس خمیری و حاوی پر کننده معدنی است. این چسب دمای حدود ۲۰۰ درجه سانتیگراد (به صورت لحظه ای تا ۲۶۰ درجه) را تحمل می نماید و در برابر مواد شیمیایی نیز مقاوم است. از ویژگی های منحصر به فرد این محصول آن است که مقاومت بالایی در برابر سایش و خوردگی دارد. هم چنین به دلیل غلظت بالا خاصیت ضد شره شدن داشته و می توان با استفاده از کاردک آن را به کار برد. بنابراین می توانید روی سطوح عمودی نیز از آن استفاده نمایید.
رزین اپوکسی سرامیک W ویکن برای چسباندن و درزگیری سنگ های اکسید آلومینیوم در ساخت و تعمیرات آسیاب مناسب می باشد. همچنین برای آب بندی پمپ های فشار بالا و پوشش ضد سایش برای بلبرینگ های حرکتی و لوله ها و یا محل هایی که استفاده از محصولات تیره رنگ در آنها مناسب نیست کاربرد دارد. هم چنین در ساخت ماشین آلات و سیستم ها و آسیاب و بسیاری صنایع دیگر نیز قابل استفاده می باشد.