کلاژ گستر ماندگار ، تنها نماینده رسمی و انحصاری شرکت ویکن آلمان در ایران

Flex 310M Super-Tack
Flex 310M Super-Tack
Flex 310M Super-Tack
Flex 310M Super-Tack
Flex 310M Super-Tack

چسب فلکس ۳۱۰M سوپر تک (Flex 310M Super-Tack)

فلکس Super-Tack ویکن Flex M310 - مایع ، همترازی خودرکار با سطوح با خاصیت الاستیک و انعطافپذیری بالا و مناسب برای بسیاری از بخشهای مختلف صنعتی ، ساخت تجهیزات ، صنعت خودرو سازی ، ساخت بدنه و کانتینر ، عایق بندی صوتی و بطور کامل تکنولوژی عایق بندی


کاربر گرامی ، جهت اخذ قیمت روز و یا هرگونه اطلاعات دیگر می توانید همین حالا با کارشناسان واحد فروش از طریق خط ویژه به شماره 57671 (021) تماس حاصل نمایید.
کد کالا: ۱۳۶۵۰۲۹۰ - ۱۳۶۵۲۲۹۰

چسب فلکس ۳۱۰M سوپر تک (Flex 310M Super-Tack) :

چسب Flex 310M سوپر تک ویکن  چسب و درزگیری انعطاف پذیر، بسیار قوی، غیر خورنده ، قابل رنگ شدن( به صورت خیس روی خیس) و قابل سنباده کاری بوده و مقاومت بالایی در مقابل فرسودگی و اشعه UV دارد. هم چنین این چسب عاری از سیلیکون، ایزوسیانات، هالوژن و حلال می باشد.
این چسب بر پایه ی MS پلیمر بوده و دارای استحکام اولیه بالا و استحکام پذیری بالایی می باشد. این امر باعث می شود تا بتوان از آن حتی بر روی سطوح عمودی نیز به آسانی استفاده نمود.
چسب فلکس ۳۱۰M سوپر تک جهت استفاده بر روی فلزات، پلاستیک ها، سرامیک، چوب، شیشه و سنگ محصولی ایده آل بوده و جایگزین خوبی برای پیچ، گیره میخ و سایر نگهدارنده های سنتی می باشد.
از این محصول میتوان در قسمتهای داخلی و خارجی ساختمان، ساخت سازه های فلزی، مخازن، مهندسی تجهیزات، سیستم های تهویه هوا، ساخت قایق و کشتی و غرفه های نمایشگاهی و محل هایی که استفاده از سیلیکون مناسب نمی باشد استفاده نمود.