کلاژ گستر ماندگار ، تنها نماینده رسمی و انحصاری شرکت ویکن آلمان در ایران

فلکسFlex 310 RLT ویکن
متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد

فلکسFlex 310 RLT ویکن

چسب و درزگیر مناسب جهت استفاده در تکنولوژی کلین روم یا اتاق عمل و سیستم های تهویه هوا با قدرت چسبندگی بالا بر روی فلزات ، انواع پلاستیک ، سرامیک ، چوب ، شیشه و یا سنگ .. این محصول یک چسب و درزگیر پایه پلی اورتان تک جزئی است که برای نیاز های خاص ساخت سیستم های مورد استفاده CLEAN ROOMتهویه هوا و تکنولوژی قرار می گیرد. می باشد و 6022 VDIاین محصول دارای استاندارد برای کاربردهای بسیاری همچون سیستم های تهویه مطبوع در ساختمان ها و اتاق ها و همچنین برای چسباندن و آب بندی مواد مختلف مثل فلزات، پلاستیک ها، سرامیک، چوب، شبشه و یا سنگ قابل استفاده می باشد. این محصول چسبی الاستیک و قوی می باشد و بعد از خشک شدن قابل سوهان کاری و رنگ شدن است. این چسب منعطف بوده و بدون بو خشک می شود. این چسب مقاومت مناسبی دربرابر تغییرات آب و هوایی، اشعه و فرسودگی دارد و به شکل خمیری بوده و عاری از UV سیلیکون است.


کاربر گرامی ، جهت اخذ قیمت روز و یا هرگونه اطلاعات دیگر می توانید همین حالا با کارشناسان واحد فروش از طریق خط ویژه به شماره 57671 (021) تماس حاصل نمایید.
کد کالا: 13322310
کد سفارش تولید کننده: 13322310
زمان تحویل: 1 تا 3 روز

Flex 310 RTL 

این محصول یک چسب و درزگیر پایه پلی اورتان تک جزئی است که برای نیازهای خاص و ساخت سیستم های تهویه هوا و تکنولوژی CLEAN ROOM مورد استفاده قرار می گیرد .

این محصول دارای تکنولوژی VDI 6022 می باشد و برای کاربردهای بسیاری همچون سیستم های تهویه مطبوع در ساختمان ها و اتاق ها و همچنین برای چسباندن و آب بندی مواد مختلف مانند فلزات ، پلاستیک ها ، سرامیک ، چوب ، شیشه و یا سنگ قابل استفاده می باشد .

این محصول چسبی الاستیک و قوی می باشد و بعد از خشک شدن قابل سوهان کاری و رنگ شدن است .

این چسب منطعف بوده و بدون بو خشک می شود .

این محصول مقاومت مناسبی در برابر تغییرات آب و هوایی ، اشعه UV و فرسودگی دارد و به شکل خمیری بوده و عاری از سیلیکون است .