کلاژ گستر ماندگار ، تنها نماینده رسمی و انحصاری شرکت ویکن آلمان در ایران

چسب اسپید فلکس (Speed Flex)
چسب اسپید فلکس (Speed Flex)
چسب اسپید فلکس (Speed Flex)
چسب اسپید فلکس (Speed Flex)
چسب اسپید فلکس (Speed Flex)

چسب اسپید فلکس (Speed Flex)

جایگزین مناسب برای روشهای اتصال معمولی ، باقدرت بسیار بالا و خمیری ، مناسب برای مصارف داخلی و بیرونی ساختمان ، ساخت سازه های فلزی ، مخازن ، مهندسی تجهیزات ، سیستم های تهویه هوا ، ساخت قایق و کشتی و صنایع دریانوردی و غرفه های نمایشگاهی


کاربر گرامی ، جهت اخذ قیمت روز و یا هرگونه اطلاعات دیگر می توانید همین حالا با کارشناسان واحد فروش از طریق خط ویژه به شماره 57671 (021) تماس حاصل نمایید.
کد کالا: ۱۳۶۰۰۳۱۰ - ۱۳۶۰۲۳۱۰

چسب اسپید فلکس (Speed Flex) :

این محصول چسبی بسیار قوی، با حالت خمیری ، قابل رنگ شدن( به صورت خیس روی خیس) و قابل سنباده کاری بوده و مقاومت بالایی در مقابل فرسودگی و اشعه UV دارد. هم چنین این چسب عاری از سیلیکون، ایزوسیانات، هالوژن و حلال می باشد.
چسب اسپید فلکس، بر پایه ی MS پلیمر می باشد که دارای استحکام اولیه بالا و استحکام پذیری بالا می باشد. این امر باعث می شود تا بتوان از آن حتی بر روی سطوح عمودی نیز به آسانی استفاده نمود.
این چسب جهت استفاده بر روی فلزات، پلاستیک ها، سرامیک، چوب، شیشه و سنگ محصولی ایده آل بوده و جایگزین خوبی برای روش های اتصال معمول مانند پیچ، گیره میخ و سایر نگهدارنده های سنتی می باشد.
از این محصول میتوان در قسمتهای داخلی و خارجی ساختمان، ساخت سازه های فلزی، مخازن، مهندسی تجهیزات، سیستم های تهویه هوا، ساخت قایق و کشتی و غرفه های نمایشگاهی و محل هایی که استفاده از سیلیکون مناسب نمی باشد استفاده نمود. هم چنین به دلیل داشتن تاییدیه ISEGA محصولی ایده آل جهت مصرف در صنایع غذایی است.