کلاژ گستر ماندگار ، تنها نماینده رسمی و انحصاری شرکت ویکن آلمان در ایران

اسپری PTFE Spray ویکن
اسپری PTFE Spray ویکن
اسپری PTFE Spray ویکن
اسپری PTFE Spray ویکن

اسپری PTFE Spray ویکن

اسپری تفلون ، روان کننده بدون چربی و خشک با اثر ضد چسبنده ، قابل استفاده در ریل ها ، تسمه نقاله ها ، غلتک های انتقال ، پنجره ها ، ابزار برش و ماشین آلات بسته بندی و همچنین به عنوان روانکار دائمی برای شافت ها در بلبرینگ های پلاستیکی و یک پوشش ضد آب برای واشرهای کاغذی و نمدی .


کاربر گرامی ، جهت اخذ قیمت روز و یا هرگونه اطلاعات دیگر می توانید همین حالا با کارشناسان واحد فروش از طریق خط ویژه به شماره 57671 (021) تماس حاصل نمایید.
کد کالا: 11300400
کد سفارش تولید کننده: 11300400
زمان تحویل: 1 تا 3 روز

PTFE Spray

این اسپری محصولی فاقد روغن باپایه PTFE (( تفلون )) جهت روانکاری خشک با خاصیت حرکتی مناسب بوده و برای استفاده بر روی انواع مواد مانند فلز ، پلاستیک ، چوب با مقدار بالای تفلون که ضریب اصطحکاک را به میزان بالایی کاهش میدهد .

این محصولپوش گرد و خاک را از بین برده و مقاومت مناسبی در برابر روغن ، گریس و بسیاری از مواد شیمیایی دیگر داشته و برای ریل های کشو ، تسمه نقاله ، غلتک های جابجایی ، پنجره ، ابزارهای برش و ماشین آلات بسته بندی قابل استفاده می باشد ، همچنین میتوان از این محصول به عنوان روانکار در شافت ها، بلبرینگ های پلاستیکی به عنوان یک پوشش ضد آب در واشرهای کاغذی ، چوب پنبه ای و بسته بندی های پرسی ، استفاده نمود .

همچنین به عنوان جایگزینی مناسب برای مواد جدا کننده حاوی سیلیکون و در محل هایی که روغنکاری و گریس کاری در آنها مجاز و یا امکانپذیر نمی باشد ، این محصول کاربرد دارد .