کلاژ گستر ماندگار ، تنها نماینده رسمی و انحصاری شرکت ویکن آلمان در ایران

Aqua Flex
Aqua Flex
Aqua Flex
Aqua Flex
Aqua Flex

چسب آکوا فلکس (Aqua Flex)

ایده آل برای چسباندن سطوح خیس و مرطوب ، مناسب جهت استفاده در خطوط لوله و کابل کشی ، ساخت مخازن ، مهندسی تجهیزات ، سیستم های تهویه هوا ، باغداری و فضای سبز ، تاسیسات بهداشتی و محل هایی که استفاده از سیلیکون و محصولات آن مناسب نباشد ، کاربردهای ویژه ای دارد


کاربر گرامی ، جهت اخذ قیمت روز و یا هرگونه اطلاعات دیگر می توانید همین حالا با کارشناسان واحد فروش از طریق خط ویژه به شماره 57671 (021) تماس حاصل نمایید.
کد کالا: ۱۳۷۰۰۳۱۰ - ۱۳۷۰۲۳۱۰ - ۱۳۷۰۱۳۱۰

چسب آکوا فلکس (Aqua Flex) :

چسب آکوا فلکس (Aqua Flex) ویکن، چسبی بسیار قوی با خاصیت الاستیکی است که قابل رنگ شدن (به صورت خیس روی خیس) و قابل سنباده کاری بوده و مقاومت بالایی در مقابل فرسودگی ،آب نمک و اشعه UV دارد. هم چنین این چسب عاری از سیلیکون، ایزوسیانات، هالوژن و حلال می باشد.
این چسب که بر پایه MS پلیمر می باشد برای استفاده روی لایه های مرطوب و خیس محصولی ایده آل است و از آن میتوان برای چسباندن بسیاری از مواد مانند فلزات، پلاستیک، سرامیک، چوب، شیشه وسنگ استفاده نمود.
از موارد مصرف چسب آکوافلکس می توان به کاربرد در خطوط لوله و کابل کشی، مخزن، مهندسی تجهیزات، سیستم های تهویه هوا، باغداری و فضای سبز، تاسیسات بهداشتی و محل هایی که استفاده از سیلیکون و محصولات آن مناسب نمی باشد اشاره نمود. به دلیل داشتن تاییدیه ISEGA این محصول در صنایع غذایی قابل مصرف می باشد.