کلاژ گستر ماندگار ، تنها نماینده رسمی و انحصاری شرکت ویکن آلمان در ایران

	لاک AN 301-38 ویکن
	لاک AN 301-38 ویکن
	لاک AN 301-38 ویکن

لاک AN 301-38 ویکن

نگهدارنده قطعات کروی برای بلبرینگ ها ، شافت و بوشینگ ، دارای تاییدیه NSF ، غلظت متوسط ، استحکام بالا ، جداسازی سخت .


کاربر گرامی ، جهت اخذ قیمت روز و یا هرگونه اطلاعات دیگر می توانید همین حالا با کارشناسان واحد فروش از طریق خط ویژه به شماره 57671 (021) تماس حاصل نمایید.
کد کالا: ۳۰۱۳۸۰۲۰ - ۳۰۱۳۸۱۵۰ - ۳۰۱۳۸۲۰۰
زمان تحویل: 1 تا 3 روز

لاک AN 301-38 ویکن :

ساخت کشور آلمان، نگهدارنده قطعات کروی برای بلبرینگ ها، شفت و بوشینگ، دارای تاییدیه NSF
لاک آناروبیک AN 301-38 ویکن (ساخت شرکت ویکن آلمان) از خانواده ی چسب های تک جزئی و آناروبیک (بی هوازی) ویکن می باشد که به عنوان چسب نگهدارنده و تثبیت کننده ی قطعات کروی، بلبرینگ ها، بوش ها، پیچ و مهره و سایر اتصالات پرس شده استفاده می گردد.
  • غلظت متوسط
  • استحکام بالا

نحوه کاربرد چسب

چسب آناروبیک AN 301-38 آماده ی استفاده می باشد و فقط باید توسط نازل روی سطح اعمال شود (از تماس مستقیم نازل با فلز خودداری شود). در قطعات پرس شده و قطعات کروی بزرگتر، باید لایه ای نازک و یکدست روی هر دو سطح اعمال شود.

هرگز چسب های استفاده شده که با فلز تماس داشته اند را به داخل ظرف چسب بازنگردانید زیرا حتی کوچکترین ذرات فلز باعث خشک شدن چسب خواهد شد. برای تولید به صورت سری، استفاده از ابزارهای دستی و خودکار توصیه می شود.

خشک شدن 

چسب آناروبیک AN 301-38 تا زمانی که با هوا در تماس باشد به شکل مایع باقی خواهد ماند. این چسب زمانی شروع به خشک شدن می کند که با فلز در تماس باشد و هوا وجود نداشته باشد.

باز کردن چسب

قطعاتی که با این چسب چسبانده شده اند، به دلیل درجه ی استحکام بالای آن، از طریق گرم کردن تا دمای حداقل ۳۰۰ درجه قابل جدا شدن هستند. باقی مانده های چسب به شکل مکانیکی و یا با استفاده از اسپری از بین برنده چسب ویکن ، از بین برده می شوند.

نگهداری

اگر بسته بندی محصول باز نشده باشد، میتوان تا ۱ سال آن را نگهداری کرد. چسب را از گرما و یا نور مستقیم آفتاب دور نگه دارید . توجه داشته باشید که هوای موجود در بسته بندی چسب را به صورت مایع نگه می دارد و از خشک شدن آن جلوگیری می کند.