اسپری همه کاره ویکن

روانکاری چیست و چه کاربردی دارد؟

روانکارها به شکل های مختلف گریس، روغن و اسپری روغن وارد بازار می شوند و از سایش و اصطکاک سطوح متحرک روی یکدیگر که این حرکت ها مانند گردش یک میل لنگ در داخل یاتاقان و غلطیدن ساچمه ها درون بلبرینگ و... هستند را جلوگیری می کنند و باعث می شوند تا فرسودگی قطعات به حداقل برسند.

علاوه بر این باعث کاهش مصرف انرژی و هزینه های ناشی از خسارات صنایع و کارخانجات می شوند و به همین علت روانکاری در صنعت بخش مهمی از کار به شمار می آید. روانکار ها باعث جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی فلزات نیز می شوند که در پایین به آنها می پردازیم.

اهمیت چربی زدایی :

چربی زدایی به عملی برای حذف آلودگی ها یا روغن و گریس از سطح محصول یا آماده سازی سطح برای انجام کار هایی که می خواهیم روی آن انجام بگیرد می گویند. اگر عمل چربی زدایی قبل از چسباندن،روانکاری و ... به درستی صورت نگیرد، نتیجه ی دلخواه ما حاصل نمی شود.

به طور معمول شما می توانید از استون صنعتی و یا الکل سفید برای تمیزکاری سطوح مورد نظرتان استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که هیچ گاه از بنزین برای چربی زدایی استفاده نکنید چرا که خود بنزین باعث چرب شدن سطح مورد نظر شما می گردد و کیفیت چسبکاری را به شدت کاهش میدهد.

زنگ بر یا ضدزنگ چیست؟

وقتی فلز دچار خوردگی می شود یعنی شکل ظاهری خود را از دست می دهد و با محیط اطراف واکنش نشان می دهد در اصطلاح دچار زنگ زدگی شده است. به همین منظور در تمام صنایع برای از بین بردن خوردگی و زنگ زدگی محصولات از اسپری های زنگ بر استفاده می کنند.

امروزه در صنایع از محصولاتی استفاده می کنند که تمامی نیاز های آنها را برطرف کنند و تمام ویژگی هایی که در بالا ذکر شد را دربرداشته باشند. اسپری ها و روانکار های چند منظوره ویکن جزو این دسته از محصولات بی نظیر به شمار می روند.

اسپری های روانکار و روغن های چند منظوره :

اسپری های روانکار و روغن های چندمنظوره مخلوطی از انواع حلال ها و روان کننده ها بوده که به دلیل فرمولاسیون خاص و خاصیت روانکاری مناسب چندین عملکرد متفاوت مانند نظافت و نگهداری ، حفاظت در برابر خوردگی و روانکاری را انجام میدهند. از این اسپری ها برای باز کردن پیچ های قفل شده ، مهره ها و بست های زنگ زده به کار می رود.

هم چنین با ایجاد  یک لایه ی محافظ بر روی سطوح ، از خوردگی و زنگ زدگی آنها محافظت خواهد کرد. هم چنین خاصیت روانکاری این اسپری ها سبب می شود که صدای لولا ها ، بلبرینگ ها و اتصالات کوپلینگ از بین برود. از اسپری های روانکار در تمامی بخش های صنعتی از قبیل کارخانجات و واحدهای تولیدی ، صنایع خودروسازی ، صنایع حمل و نقل ، مصارف شخصی و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از بهترین محصولات ویکن در این زمینه اسپری همه کاره W44T ویکن است.

اسپری همه کاره ویکن

اسپری W44T ویکن :

اسپری همه کاره W 44 T ویکن (WEICON W44T Multi Spray) یک اسپری همه کاره می باشد که به دلیل فرمولاسیون خاص و خاصیت روانکاری مناسب چند عملکرد مختلف مانند مراقبت در برابر خوردگی ، انتقال آب، روان کنندگی، نظافت و نگهداری را در یک اسپری تواما انجام می دهد.

این محصول چند منظوره، اسپری روانکار، زنگ بر، تمیز کننده و چربی زدا و محافظ ضد خوردگی سطوح می باشد. این محصول رزوه های قفل شده، مهره ها، بست ها و شیر های زنگ زده را شل کرده و در قسمت های زنگ زده نفوذ کرده و زنگ ها را از بین می برد.

این اسپری ویکن، آب را از اتصالات برقی دور نگه داشته و عملکرد موتور های در معرض رطوبت را بهبود می بخشد. استفاده از این اسپری باعث میشود صدای جیر جیر لولا ها، بلبرینگ ها و اتصالات کوپلینگ از بین برود. علاوه بر آن سطوح فلزی کثیف را تمیز کرده و یک لایه محافظتی روی آنها ایجاد می نماید.

اسپری W 44 T از انواع ابزار ها، ماشین آلات، دستگاه های مکانیکی و الکتریکی حساس محافظت می نماید و همیشه آنها را در شرایط مناسب عملیاتی قرار می دهد . این محصول برای کاربرد در بخش های مختلف صنعتی مانند کارگاهها، صنایع خودروسازی، صنعت حمل و نقل، برق، کشاورزی، مصارف شخصی و بخش سرگرمی و .. محصولی ایده آل است.

w44t

کارشناسان فنی، اسپری همه کاره  W 44 T ویکن را به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و کارایی بالا در بسیاری از امور تعمیرات و نگهداری به نام همراه مکانیک می شناسند! پیشنهاد می کنیم شما هم این محصول را برای نیازهای فنی خود امتحان کنید.

اگر می خواهید هزینه های خود را در راستای تمیزکاری، چربی زدایی، روانکاری و ... کاهش دهید اسپری همه کاره W44T ویکن را از دست ندهید.

 

نظر خود را بنویسید

نظرات

تاریخ ایجاد: 1398/8/9 09:45 ق.ظ

این اسپری چندکاره واقعا عالی میباشد و رقیب و همانندی ندارد